Wednesday, November 4, 2009

Merdeka ke?

Hari ni tadi last exam student-student aku..seronok gila diaorang. Habis je exam menjerit tak tentu pasal.Ya la dah habis exam (lagak macam habis SPM) Merdeka la konon. Padahal belum tentu lulus @ cemerlang. Kalau lulus dengan cemerlang tak pa la. Entahla, apa nak jadi ngan diaorang ni. Pening kepala mak bapak, lagi pening kepala cikgu-cikgu kat sekolah. Imbas kembali sepanjang minggu peperiksaan tak ada apa yang mampu aku katakan, ada yang benar-benar serius dan tak kurang banyak yang tak serius langsung pasal exam. Terutama pelajar kelas akhir. Ramai yang kena jawab exam kat luar sebab mengganggu exam jika dalam kelas. Malah ada yang kena jawab kat bilik guru dan luar pejabat.
Paper aku habis dah semak, tinggal esei lagi. Geografi aku gembira dalam terkilan. Ada seorang pelajar aku dapat skor 54/60 tapi ada yang dapat 9/60 (kelas akhir) sedih la juga. Tapi rasanya dah berusaha la tu. Tapi tak dapat markah keseluruhan. aku harap ramai yang dapat A nanti.

No comments: