Thursday, January 22, 2015

kembali aktif

Selamat tahun baru semua...belum terlambat rasanya nak bagi ucapan. Inilah keluarga baru aku...bertambah rezeki Tuhan beri. Raphael Asher namanya..seorang lagi hero aku..hurm kena tunggu lagi nak dapat princess. Kehidupan aku dan keluarga berlangsung seperti biasa. Cuma tahun ini berada di sekolah baru, biarpun pindahnya tahun lepas.

Niat tahun ini masih ada tersenarai niat-niat tahun lepas yang belum tercapai. Kena perbaharui lah. Cuma menambah dua tiga lagi.fuhhh lama tak menconteng ni, macam banyak je nak tulis. Dan satu daripada niatnya juga untuk kembali aktif.tak kisah la orang baca ke dak yang penting ini suka. 

Tahun ni juga nak mula membuat bingkisan buat buah hati, dua hero aku..nathanael dan si adik asher.tunggulah ya. Tahun ni juga ingat nak pegi vietnam..rasa macam best ja kat sana.hehehhee kena kumpul duit dulu, nanti en. Suami tak bagi pegi. Tahun ni juga ingat nak sambung belajar..semoga dipermudahkan. Tahun ni juga nak kembali aktif semula bersukan pasal tahun lepas, aktiviti itu dihentikan faktor kesihatan. Banyak benda la nak buat.semoga semuanya tercapai. 

Tidak seperti yang lepas tahun ini aku bermula semula dari bawah pasal pindah tempat kerja suasanapun baru
-

No comments: