Saturday, May 7, 2011

Hari Ibu 2011

Tahun yang penuh bermakna, hari ini buat pertama kalinya aku meraikan dan diraikan sebagai seorang ibu. Thanks God...Hari yang sangat bermakna. Walau tiada sebarang majlis dan hadiah, hati ini tidak henti mengucap syukur. Harapan aku agar aku mampu menjadi ibu yang terbaik, menjadi contoh buat anakku dan sentiasa ada untuk anakku.




Teringat pula dengan arwah ibu. Ibu pergi tak kembali. Semoga Rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama mereka yang beriman. Kasihmu ibu tak terbalas dengan apapun. Aku mengharapkan aku jua sepertimu yang sentiasa cekal dan tabah dalam mendidik aku dan anak-anakmu yang lain. Walau engkau jauh di sana ku mohon agar engkau sentiasa merestui apa yang ku lakukan. Tak sempat ku mohon maaf atas segala kesilapanku yang mungkin ada melukakan dan menyinggung hati mu. Namun ku tau kasihmu lebih besar dari itu.




Rindu ini hanya Tuhan yang Tahu...

No comments: