Sunday, August 1, 2010

Setelah sekian lama tidak menjengah blog ni pasal line internet tak berapa nak elok. Banyak cerita sebenarnya. Hari-hari yang berlalu aku lalui macam biasa cuma sekarang ni makin cepat keletihan. Perutpun makin memboyot, ya la kan, aku tengah menghitung hari ni. Berdebar rasa. Teruja pun ada. Risau lagi la..

Minggu ni aku kena lalui sorang-sorang, hubby pergi main hoki..huhuhu... panjangnya hari berlalu. Baby dalam perut plak makin kuat menendang, agaknya dia pun tak sabar nak kuar. Jangan la kuar awal sudah. Semoga baby ni kuar 31st ogos..Jadi anak merdeka. Amen. Ramai yang teman-teman kata baby ni kuar awal dari due dia. .Aku minta-minta janganla. Dahla aku jauh benor dari hospital ni. Maklumlah duduk jauh di pedalaman. Cutipun lambat lagi. Minta-minta masa tu hubby ada. Semoga masa tu tiada apa yang berlaku dan baby selamat kuar. Amen.
Kerja kat sekolah bertambah, ni plak nak kena buat bulan kemerdekaan, lagi tu sekali dengan bulan kemanusiaan, kena buat minggu panitia lagi tu. Tapi yang pasti aku seronok buat kerja tu semua.

No comments: