Saturday, April 25, 2009

Emosional ke aku


Jumaat lepas, dapat berita yang agak menyedihkan dari admin. Sedih gila rasanya. Kitaorang kena tukar jadual baru, rombakan besar-besaran sebab sekarang ni ramai dah guru kat sekolah aku. Tapi sadisnya, ada dua kelas aku telah digugurkan dari jadual waktu aku. 1R dan 1B. My favourite classes.. Sedih sangat.Aku pun tak tau mengapa 'teremosional' sangat aku hari tu, sebak rasa, sampai nangis lagi tu. Entah la..Yang pasti aku sayang kedua-dua kelas tu. Lagi pula aku dah seronok sangat mengajar diaorang, Entah la (kesekian kalinya). Pasni aku ngajar kelas 1H plak. Khabarnya kelas yang paling teruk. Huhuhuuhu..

1 comment:

Sebandi Le said...

hi there, no place to jot down, so have to put it here. Thanks for cncting to my blog. i guess u r an iban. do i knw u. Anyway, since we r d same industry.. i thnk i can undertand ur feeling written in d blog. anyway email @ YM me if thrs anything to ask. All d best t u.